12 Mayıs 2018

Aram, Sıddika ve Salih'in Annesi Olmama Şükranla


Nereden geldiğimizi nasıl başladığımızı hatırlamadığım bir sohbetin ortasında Aram: 
"Anne falan kişi dedi ki: 
'Küçükler büyük olmak, büyükler küçük olmak istiyor'. 
Sen küçük olmayı ister miydin?"
Hiç beklemediğim, cevabını bilmediğim bir soruydu.
Biraz duraksadım...
Hiç düşünmemiştim o ana kadar; 
geriye gitmek, hayatımın geçmiş anlarından birinde olmak ister miydim?
O an fark ettim ki hayatımın çocuklarımın olmadığı hiç bir karesine geri gitmeye dair hiç bir iştiyak duymuyorum.
Sonra kendimden emin bir şekilde:
"Hayır evladım, sizin olmadığınız bir döneme geri dönmeyi istemezdim" 
dedim anlamaz bakan gözlerine bakarak. 
"Yani küçük olmayı dilemem aynı zamanda sizin benim evladım olmadığınız bir döneme geri gitmeyi istemem manasına geliyor ki hayır, sizin evladım olmanızdan o kadar memnunum ki sizin olmadığınız bir hayat dilimine geri dönmek istemiyorum.
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder